کد خبر: 1203604
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ۵۶ پروژه با ۱۹ هزار میلیارد تومان در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت و ۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای بخش اقتصادی استان به صورت کامل جذب شد.

مجتبی عبداللهی در جلسه پیگیری مصوبات سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از تلاش های مدیران استان و حضور پرشور مردم استان در استقبال از دولت مردمی سیزدهم، به تشریح سفر رئیس جمهور محترم از مسکو تا البرز پرداخت و این حضور و اثرات آن را لطف خدا و عنایت دولت به ایران کوچک دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید خود را وقف مردم کنیم، افزود: پیروز اصلی در این سفر مردم هستند چراکه با حضور و استقبال پرشور خود، بار مسئولیت را بر دوش خدمتگزاران خود سنگین تر کردند و با امید و اعتماد، خواست و انتظارات خود را اعلام کردند.

عبداللهی گفت: وحدت و انسجام مجموعه مدیران استان از جمله مواردی بود که مورد توجه رئیس جمهور محترم قرار گرفت و باید این روند را با هدف جبران کمبودها و تقویت زیرساخت های استان ادامه دهیم.

وی افزود: باید تلاش های خود را افزایش دهیم و با همپوشانی و تعامل نسبت به تحقق مصوبات سفر اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: بدنبال ایجاد تحولی بزرگ در استان هستیم و تاکنون نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم و باید تا پایان دولت سیزدهم به اهداف تعیین شده برسیم.

وی افزود: باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در راستای تبیین گری دستاوردها و امید آفرینی تلاش ویژه ای داشته باشیم.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی استان نیز از جمله برنامه های استان بود که مورد توجه رئیس جمهور محترم قرار گرفت.

وی افزود: مدیران استان باید در محله های محروم استان حضور یابند و از نزدیک به بررسی مشکلات و حل آنها اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: شهرداران به محله های محروم استان ورود جدی داشته باشند، شاید کوچکترین توجه مدیران به این محله ها، منشا نجات و توانمندسازی افراد کم برخوردار شود.

وی افزود: ۵۶ پروژه با ۱۹ هزار میلیارد تومان در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت و ۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی برای بخش اقتصادی استان به صورت کامل جذب شد.

عبداللهی گفت: در این سفر نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی برای توسعه اقتصادی استان مصوب شد.

وی افزود: پیگیری تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره استان از سوی مدیران ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: شهرداران و مجموعه استان باید در راستای تحقق اهداف نهضت های مدرسه سازی، اماکن ورزشی، مراکز بهداشتی و درمانی و... همراهی ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: از مدیران استان بویژه شهرداران انتظار می‌رود که نهادهای حمایتی بویژه بهزیستی را در راستای خدمت به جامعه هدف خود، همراهی و مساعدت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار