کد خبر: 1202586
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
دو سارق موتورسوار که با پرسه در خیابان‌های مرکزی تهران گوشی تلفن همراه رهگذران را سرقت می‌کردند با شلیک پلیس بازداشت شدند.

دو سارق موتورسوار که با پرسه در خیابان‌های مرکزی تهران گوشی تلفن همراه رهگذران را سرقت می‌کردند با شلیک پلیس بازداشت شدند.
به گزارش «جوان»، سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: چند روز قبل مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان هنگام گشت‌زنی در خیابان جمهوری به یک موتورسیکلت که به جز راکب مردی ترک آن نشسته و پلاک آن مخدوش بود، مظنون شدند. لحظاتی بعد موتورسیکلت به سمت رهگذری رفت که در حال حرف‌زدن با تلفن همراهش بود و در یک لحظه مرد ترک‌نشین گوشی تلفن همراه وی را سرقت کرد و گریختند. بعد از آن بود که عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد و مأموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف کنند. پس از آن بود که دو سارق با اسپری اشک‌آور و سلاح سرد به سمت مأموران حمله کردند، اما مأموران کلانتری با به کار‌گیری قانون استفاده از سلاح و شلیک تیر هوایی دو متهم را بازداشت و در بازرسی از آن‌ها چهار گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند. بررسی سوابق متهمان نشان داد که هر دو از مجرمان سابقه‌دار هستند. دو متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی به این شیوه اقرار کردند. تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار