کد خبر: 1200813
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مأموران پلیس در جریان قتل زن جوانی وقتی در بررسی تلفن همراه پسر صاحبخانه‌اش با جست‌وجوی او در گوگل درباره از بین بردن ردپای قتل روبه‌رو شدند، وی را به عنوان مظنون اصلی قتل زن مستأجر بازداشت کردند.
آرمین بینا

جوان آنلاین: ساعت ۱۳ روز شنبه چهارم آذر‌ماه، قاضی موسی رضازاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل زن جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی داخل اتاق خواب آپارتمانی در طبقه اول ساختمان مسکونی روی تختخواب با جسد زنی روبه‌رو شد که آثار کبودی و ضرب و جرح روی صورت و بدنش دیده می‌شد. بررسی‌ها حکایت از آن داشت مقتول حدود ۱۵ ساعت قبل در درگیری با فردی به قتل رسیده است.
مأموران پلیس دریافتند او مدتی قبل از شوهرش جدا شده و در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرده تا اینکه ساعتی قبل پسر جوانی وقتی برای میهمانی وارد ساختمان می‌شود با دیدن در باز آپارتمان مقتول مشکوک می‌شود و موضوع را به همسایه‌ها خبر می‌دهد و همسایه‌ها هم جسد او را کشف می‌کنند.
همچنین مشخص شد مقتول از مدتی قبل به‌خاطر حضانت پسرش با شوهرش اختلاف داشته و پسرش هم با شوهر قبلی‌اش زندگی می‌کند. تحقیقات میدانی مأموران نشان داد مقتول از مدتی قبل با پسر صاحبخانه‌اش به نام فرمان که در طبقه سوم همان ساختمان زندگی می‌کند، اختلاف داشته و حتی چند باری هم درگیری داشته‌اند.
مأموران در ادامه در بررسی گوشی موبایل فرمان با مدارکی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد وی به احتمال زیاد در مرگ زن جوان نقش داشته است. در بررسی‌ها مشخص شد فرمان در گوگل جست‌وجو کرده که چطور می‌توان آثار کبودی را از بین برد. با به دست آمدن این اطلاعات و چیدن پازل‌های قتل این فرضیه برای مأموران قوت گرفت که به احتمال زیاد فرمان قاتل است، به همین دلیل هم وی را به عنوان مظنون به قتل زن جوان بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.
متهم در ادعایی گفت: «من بی‌گناه هستم و در قتل زن جوان نقشی ندارم. اختلاف من با او به خاطر رفت و آمد‌های زیادی بود که به خانه‌اش می‌شد. او میهمانی‌های زیادی می‌گرفت و همیشه دوستانش را به خانه‌اش دعوت می‌کرد. همین موضوع باعث اختلاف ما شده بود و من چند باری به او تذکر دادم که میهمانی‌هایش را کم کند، اما او توجهی نمی‌کرد. آخرین بار هم که درگیر شدیم او به من فحاشی کرد و من هم از او فیلم گرفتم تا شکایت کنم. الان هم خبر ندارم که چه کسی با موبایل من درباره از بین بردن آثار کبودی در اینترنت جست‌وجو کرده است.»
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار