کد خبر: 1200086
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق و زورگیر حرفه‌ای در سطح شهر تهران خبر داد.

جوان آنلاین: سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان به صورت زورگیری در منزل، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از تعدادی از مال باختگان دریافتند؛ سارق توسط آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی خرید و فروش کالا، برای خرید نزد فروشنده می‌رفته اگر فروشنده مرد بود با استفاده از رسید جعلی اقدام به سرقت کالا می‌کرد و اگر فروشنده زن بود با استفاده از سلاح کالا را گرفته و از محل متواری می‌شده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه تعداد زیادی از شکات با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه وی را دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه نیز متذکر شد: متهم در بازجویی اولیه با توجه به وجود مدارک و مستندات صراحتاً به جرم خود معترف شد و گفت که در سایت خرید و فروش اینترنتی سوژه را شناسایی و برای خرید کالا نزد شاکی می‌رفت.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت متهم پس از اطمینان از اینکه نزد فروشنده مردی نبود با استفاده از سلاح سرد اموال مال باخته را به سرقت و زمانی هم که امکان استفاده از سلاح سرد نبود با استفاده از رسید جعلی اموال فروشنده را به سرقت می‌برد.

این مقام ارشد پلیسی در پایان با بیان اینکه متهم تاکنون به ۷ فقره سرقت معترف شده است، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار