کد خبر: 1199853
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح:

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با تأکید بر این نکته که نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: مردم ایران مطمئن باشند نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد.
به گزارش سپاه نیوز سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج گفت: نهال ارزشمندی که امام بزرگوار (ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و شاخه‌های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، دشمنان اگر بدانند ذره‌ای در انجام وظایفمان کوتاهی کرده‌ایم در حمله به ایران کوتاهی نخواهند کرد.
سرلشکر باقری با تصریح اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح مسئولیت حیاتی به عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید هدر دهیم. این بازدارندگی به برکت آخرین دستاورد‌های علمی، تاکتیکی و تجهیزات به روز و در لبه فناوری جهانی است که به دست دانشمندان و جوانان این کشور ساخته می‌شود.. وی با تأکید به اینکه ما به عنوان نیرو‌های مسلح باید با تدبیر و هوشیاری و با آموزش و تمرین و اشراف اطلاعاتی کشور را امن، آرام و مطمئن حفظ و بستری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم، افزود: امروز با هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیرو‌های مسلح امنیت پایدار در کشور حاکم است.


با جایگزینی سایر نیرو‌ها و تغییرات فرآیند‌ها سه ماه خدمت سربازی را کاهش دادیم
رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح همچنین روز گذشته در حاشیه نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان، بدون اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی، اظهار داشت: مسئله سربازی مسئله آسانی نیست که با تصمیمات ناگهانی بتوان تغییرات اساسی در آن داد زیرا سرباز و جوان عزیز ما در این مقطع زندگی می‌آید و مسئولیت در دفاع و امنیت کشور موضوع ساده‌ای نیست. وی بیان کرد: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیرو‌ها و تغییرات فرآیند‌ها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد. رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح از کاهش و کسری خدمت برای فرزندان ایثارگران، افراد دارای خدمت بسیجی و همچنین مهارت‌آموزی خبر داد و ابراز داشت: میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست، اما تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار