کد خبر: 1199838
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
جلسه تحقیق از دو مرد که به اتهام ربودن پسربچه پنج ساله بازداشت هستند، روز گذشته در دادسرای امور جنایی تهران برگزار شد. ابتدای جلسه پدر طفل ماجرای ناپدید‌شدن بچه‌اش را شرح داد.
جلال مهرگان

جوان آنلاین: دو مرد که به اتهام ربودن پسربچه خردسال بازداشت شده‌اند، مدعی هستند برای آرامش مادر طفل دست به این کار زده‌اند.
جلسه تحقیق از دو مرد که به اتهام ربودن پسربچه پنج ساله بازداشت هستند، روز گذشته در دادسرای امور جنایی تهران برگزار شد. ابتدای جلسه پدر طفل ماجرای ناپدید‌شدن بچه‌اش را شرح داد. او گفت: چند سال قبل من و همسرم با هم ازدواج کردیم و صاحب پسری به نام ارشیا شدیم. ابتدا وضعیت زندگی آرامی داشتیم، اما مدتی که گذشت به خاطر موضوع‌های مختلف با هم اختلاف پیدا می‌کردیم تا جایی که مجبور به جدایی شدیم و دادگاه سرپرستی پسرمان را که پنج ساله شده‌بود، به من سپرد. بعد از آن همراه ارشیا برای ادامه زندگی به شهرمان در غرب کشور برگشتم و برای خودم کاری دست و پا کردم. هر روز صبح در حالی که ارشیا داخل خانه بودم، سر کار می‌رفتم و عصر به خانه بر می‌گشتم. چند روز قبل وقتی به خانه برگشتم دیدم که از ارشیا خبری نیست، اول به خانه همسایه‌ها و فامیل رفتم، اما کسی از او خبری نداشت برای همین ماجرا را به پلیس خبر دادم. مأموران پلیس هم بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته گفتند دو مرد ناشناس بچه‌ام را سوار ماشین کرده و با خودشان برده‌اند. از شنیدن این خبر ترسیدم، با این حال مأموران توانستند رد آدم‌ربا‌ها را بزنند و آن‌ها را در تهران شناسایی و بازداشت کنند. بعد از دستگیری‌شان بود که فهمیدم آن‌ها از بستگان همسر سابقم هستند که شکایت دارم.

نیت‌خیر!
در ادامه دو مرد آدم‌ربا مورد تحقیق قرار گرفتند. یکی از آن‌ها گفت ما از بستگان فریده، همسر سابق شاکی هستیم. بعد از اینکه فریده از شوهرش نادر جدا شد، دادگاه رأی داده‌بود که فریده هر هفته بچه‌اش را ببیند، اما نادر محل زندگی‌اش را عوض کرد و ما نمی‌دانستیم کجا رفته‌است. در آن مدت فریده خیلی بی‌قراری می‌کرد و از اینکه ارشیا را نمی‌دید، بی‌تابی می‌کرد. او بعد از کلی جست‌وجوی محل زندگی نادر را پیدا کرد. ما که از دیدن بی‌تابی‌های فریده ناراحت شده‌بودیم. یک روز از ما خواست برای او کاری بکنیم برای همین به محل زندگی نادر رفتم. وقتی او صبح به محل کارش رفت، در خانه‌اش رفتیم و به ارشیا گفتیم از طرف مادرش آمده‌ایم و می‌خواهیم او را نزد مادرش ببریم، برای همین با ما همراه شد. بعد هم به تهران آمدیم و ارشیا را نزد مادرش بردیم. ما نمی‌دانستیم که این کار کودک‌ربایی است.

تأیید حرف‌های دو متهم
فریده هم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت من از اینکه نادر بچه را با خودش برده‌بود، خیلی دلتنگ بودم و بی‌قراری می‌کردم برای همین از بستگانم خواستم ارشیا را به من برسانند، اما نمی‌دانستم این کار کودک‌ربایی است.
تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی در جریان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار