کد خبر: 1199540
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
سودربرگ در مصاحبه اخیرش با ددلاین که با تمرکز بر فیلم «الوهیت» انجام شده و فیلمی علمی- تخیلی و مستقل است درباره آینده این صنعت صحبت کرد.

جوان آنلاین: استیون سودربرگ از برجسته‌ترین کارگردان‌های مبتکری است که امروز در زمینه فیلمسازی کار می‌کند. او مانند جیمز کامرون با تمرکز بر فناوری و جلوه‌های ویژه پیشرفته کار نمی‌کند، اما کاری که وی انجام می‌دهد استفاده از تکنیک‌های داستان‌سرایی جدید و سرگرم‌کننده و همچنین خلق داستان‌هایی برای همه قالب‌های مختلف است. اکنون این کارگردان مثل بسیاری از همتایان خود، نگران آینده سینما و صنعت فیلم است، اما او یک برنامه هم برای کمک به نجات‌بخشی از صنعت یعنی فیلمسازی مستقل دارد.
سودربرگ در مصاحبه اخیرش با ددلاین که با تمرکز بر فیلم «الوهیت» انجام شده و فیلمی علمی- تخیلی و مستقل است درباره آینده این صنعت صحبت کرد.
وی به طور مشخص درباره اینکه چگونه فیلم‌های مستقل می‌توانند در دنیایی که تحت سلطه فیلم‌های پرفروش و استریم است، خود را نشان دهند، صحبت کرد. صحبت او نه درباره فیلم‌های مستقل مانند «فراری» مایکل مان یا آخرین فیلم A ۲۴. که درباره سینمای مستقل واقعی است که استعداد‌های نوظهوری که به استودیو‌ها یا تهیه‌کنندگان برجسته دسترسی ندارند، سراغش می‌روند و آن را خلق می‌کنند.
طرح سودربرگ ساده است. به گفته او بازیگران درجه یک باید از قدرت خود و توانایی دریافت بودجه برای فیلم‌ها استفاده و به ارتقای فیلمسازان مستقل واقعی کمک کنند.
آن‌هایی که بیرون از دایره صنعت هستند از گفتن داستان خود ناامید هستند، اما اگر یک بازیگر درجه یک از توانایی خود به خوبی استفاده کند، آنگاه شاهد خواهیم بود که استودیو‌های بیشتری برای کارگردانان جوان پول خرج می‌کنند و همین موجب می‌شود تعداد زیادی از استعداد‌های جدید به صنعت سینما وارد شوند.
سودربرگ در توضیح گفت: هیچ چیز سریع‌تر از اینکه بازیگران درجه یک به حمایت از فیلمسازان مستقل جوان و آینده‌دار برخیزند، چشم‌انداز سینمای مستقل را تغییر نمی‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار