کد خبر: 1198018
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
اولین باخت فصل پرسپولیس در اصفهان رقم خورد
حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر یا ال کلاسیکوی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها هم اولین باخت این فصل خود را تجربه کنندو هم رده دوم جدول را به ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی تقدیم کنند و البته خیال استقلال را هم بابت نزدیک شدن به این تیم راحت نمایند
فریدون حسن

حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر یا ال کلاسیکوی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها هم اولین باخت این فصل خود را تجربه کنندو هم رده دوم جدول را به ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی تقدیم کنند و البته خیال استقلال را هم بابت نزدیک شدن به این تیم راحت نمایند. دیروز ذوب آهن موفق شد میزبان خود نساجی قائمشهر را ۲ بر یک شکست دهد و با ۱۸ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.
اما سپاهان دیروز با انگیزه انتقام شکست سنگین دیدار قبلی خود مقابل سرخ‌ها در اصفهان پا به میدان گذاشت. آخرین تقابل دو تیم در نقش جهان در چارچوب جام حذفی فصل گذشته با نتیجه ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس خاتمه یافته بود. اگرچه شاگردان مورایس در لیگ گذشته با شکست پرسپولیس در آزادی آن باخت را به نوعی تلافی کردند، اما در پی به فراموشی سپردن شکست سنگین خانگی فصل پیش خود بودند. از طرفی پرسپولیس هم فصل پیش طعم پیروزی مستقیم و غیرمستقیم مقابل سپاهان را چشیده و همه جام‌های قهرمانی را در میان حسرت سپاهان بالای سر برده بود به دنبال پیروزی در این بازی بزرگ بود.
دو تیم درنیمه اول پا به پای هم پیش رفتند و نشان دادند که می‌خواهند پیروز این میدان بزرگ باشند. پرسپولیس بعد از دو تساوی ناامید کننده به اصفهان آمده بود تا ۳ امتیاز را کسب کند و سپاهان هم بعد از یک تساوی و یک شکست نمی‌خواست مثل هفته قبل در زمین خود بازنده باشد. این تقابل در نیمه اول گلی در بر نداشت. اما با شروع نیمه دوم این سپاهان میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و در عین ناباوری پرسپولیس کاملاً عقب کشید. سرخ‌ها درست مانند بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان عقب کشیدند و این فرصت را به سپاهان دادند که از چپ و راست روی دروازه آن‌ها حمله کند؛ حملاتی که سرانجام در دقیقه ۷۰ نتیجه داد و رضا اسدی با یک ضربه کاشته تماشایی دروازه بیرانوند را باز کرد. گلی که پرسپولیس توان پاسخ دادن به آن را نداشت تا اولین شکست این فصل شاگردان کل محمدی رقم بخورد. پرسپولیس با این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد و سپاهان هم با ۱۵ امتیاز تا رده پنجم جدول رده بندی بالا آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار