کد خبر: 1197740
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
تراکتور باز هم حرفی برای گفتن نداشت
استقلال با برتری مقابل تراکتور نخستین بازی مهم هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر را برد و حالا با خیال راحت چشم به نتیجه بازی امروز دو رقیب جدی خود، یعنی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان دارد.

استقلال با برتری مقابل تراکتور نخستین بازی مهم هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر را برد و حالا با خیال راحت چشم به نتیجه بازی امروز دو رقیب جدی خود، یعنی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان دارد.
شاگردان جواد نکونام عصر دیروز در حضور هواداران خود موفق شدند با دو گل ایمان سلیمی و گوستاو بلانکو تراکتور تبریز را با شکست بدرقه کنند تا هم صدرنشینی خود را قطعی کنند و هم اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس قبل از بازی امروز سرخ‌ها مقابل سپاهان حفظ کنند. جواد نکونام برای این مسابقه تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد، به این ترتیب که مرادمند و بلانکو را از همان ابتدا راهی زمین کرد تا به نوعی خمس، سرمربی تراکتور را غافلگیر کند. در سمت مقابل نیز خمس ترجیح داد نادری و عبدی را نیمکت‌نشین کند تا آقاجان‌پور به ترکیب اضافه شود. عارف رستمی نیز در نقش تک مهاجم تیم انجام وظیفه می‌کرد. تبریزی‌ها به دنبال جبران شکست سنگین در آخرین تقابل دو تیم بودند که در هفته پایانی فصل قبل با پیروزی ۷ بر یک آبی‌ها به پایان رسید. اما خمس که قبل از بازی بیشتر حواس خود را معطوف حاشیه‌ها و احتمالات اشتباه داوری کرده بود بازهم تقریباً حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت هم بازی را با دو گل واگذار کرد. استقلال با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و چنانچه پرسپولیس در دیدار امروز امتیاز از دست بدهد نکونام و شاگردانش می‌توانند با اختلاف خوب در صدر جدول جا خوش کنند و فعلاً نگرانی‌ای بابت از دست دادن آن نداشته باشند. در دیگر بازی دیروز هوادار در آبادان موفق شد ۲ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد تا آبادانی‌ها در ادامه نتایج ضعیف خود حتی به تیم رده دهمی جدول هم ببازند و فعلاً در رده چهاردهم جا خوش کنند؛ رده‌ای که حتماً در هفته‌های آینده پایین‌تر هم خواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار