کد خبر: 1197532
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
‌ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مسلحانه پسر بچه ۲ و نیم ساله در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان خبر داد.

جوان آنلاین: سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مسلحانه پسر بچه ۲ و نیم ساله با سلاح جنگی در یکی از محلات شهرستان زاهدان و متواری شدن قاتل و همدستش، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل این قتل و همدستش پس از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی های دقیق پرونده و اظهارات شاکی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل و همدستش آغاز کردند که با بهره‌گیری از فناوری های نوین پلیسی مأموران توانستند عاملان اصلی را در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری قاتل و همدستش پس از بازجویی های پلیسی، در مواجهه با مستندات پلیسی به بزه ارتکابی (قتل) اعتراف و اذعان داشتند علت و انگیزه آنها از ارتکاب قتل، اختلافات قبلی با پدر مقتول بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار