کد خبر: 1195651
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۶ کیلوگرم شیشه از مخفی‌گاه قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از عملیات موفق این پلیس در دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب پایتخت خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ۵۶ کیلو شیشه کشف شد.

به گزارش فارس، سرهنگ باباپور در تشریح جزئیات خبر اعلام کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و پرونده ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزئیات آن در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و محل اختفای و نگهداری مواد مخدر شناسایی شده و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضایی انجام شد.

وی گفت: سرانجام عصر روز گذشته پس از انجام تمامی جوانب و مقدمات کار ماموران این پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهم مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند متهم را دستگیر کنند؛ با ورود به مخفیگاه، سریعا نسبت به جستجو و بازرسی دقیق محل اقدام شد که مقدار ۵۶کیلوگرم شیشه در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور در پایان اعلام کرد: متهم جهت پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار