کد خبر: 1195518
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارق جیب بُر خطوط بی آرتی اصفهان با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

جوان آنلاین: حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب بُری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان در اتوبوس‌های بی آرتی و تندرو شهر اصفهان، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از کلیه امکانات در پلیس آگاهی استان به اجرا گذاشته شد.

به گزارش فارس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت‌های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت سارق جیب بُر را به دست آورده و در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ترکیان افزود: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۴ فقره سرقت تلفن همراه و جیب‌بری از شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس تندرو شهرستان اصفهان اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار