کد خبر: 1195151
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
محمد کریم خورشیدوند مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:
خورشیدوند به اجرای طرح پویش نذر کتاب در استان و با هدف توسعه عدالت آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: این پویش تا 30 آبان ماه ادامه دارد.بان ماه ادامه دارد

به گزارش جوان از لرستان، محمد کریم خورشیدوند، امروز(8آبان)، در در جلسه هماهنگی پویش نذر کتاب با عنوان «رستا» اظهارداشت: پویش نذر کتاب اقدام مهم توسعه عدالت آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم در استان لرستان است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان افزود: پویش نذر کتاب یک ابتکار موثر است که طی آن کتاب های اهدایی از سراسر کشور برای توزیع در استان لرستان جمع آوری می شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال از این پویش بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: از ۱۶ مرداد تا کنون، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب در این پویش جمع‌آوری شده است.

خورشیدوند با بیان اینکه پویش نذر کتاب تا 30 آبان ماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: تفکیک و دسته بندی کتب تا کنون انجام شده است و این کتب طی آمایش استانی انجام شده در نقاط مختلف به ویژه روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار توزیع خواهند شد.

وی با بیان اینکه این پویش با راه اندازی دبیرخانه ی آن به یک برنامه ی مستمر تبدیل خواهد شدف بیان کرد: از رسانه ها انتظار می رود برای تبیین و ترویج این پوشش همراهی کنند.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار