کد خبر: 1194976
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده قلعه نو و کشف سه پرونده سرقت، خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ سیدرضا عمادالدین گفت: با وقوع سرقت اماکن خصوصی در هفته‌های اخیر در محدوده قلعه نو، و طرح شکایت مالباخته در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت.

به گزارش مهر، این مقام انتظامی در این خصوص توضیح داد: تیم عملیات کلانتری قلعه نو با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهم که فردی حدوداً ۳۱ ساله بود را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار می‌باشد.

وی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در ششم آبان ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در محدوده قلعه نو شناسایی کردند.

سرهنگ عمادالدین عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری قلعه نو در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیاز‌های مالی عنوان کرد و تاکنون ۳ مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال خود را شناسایی کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار