کد خبر: 1194352
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
توقف تعدادی زیادی کامیون و تریلر حامل مواد سوختی و مشتقات نفتی در دو سوی مرز ایران و پاکستان موجب نارضایتی رانندگان ترانزیت شده است.

جوان آنلاین: تعدادی از این رانندگان که با بار "نفتا" پشت مرز میرجاوه در انتظار تعیین تکلیف موضوع هستند در گفتگو با خبرنگار تسنیم تاکید داشتند حدود ۱۰ روز است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این توقف علاوه بر اینکه موجب کلافگی آن‌ها شده، با توجه به شرایط موجود بسیار خطرآفرین است چرا که هر یک از این خودرو‌ها که حامل مشتقات نفتی هستند، حکم یک بمب را دارد.
به گزارش تسنیم، مدیر گمرک میرجاوه در این ارتباط اظهار داشت: از ابتدای مهرماه با توجه به حجم ورودی کامیون‌های حامل مشتقات نفتی به سمت پاکستان و نوسانات قیمتی که در پاکستان ایجاد شده، تاجران پاکستانی رقبتی برای تخلیه کامیون‌ها ندارند و این امر موجب توقف ناوگان ایرانی در مرز میرجاوه شده است.
محمود زرگر افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ دستگاه تانکر حامل مشتقات نفتی از جمله هیدروکربن و حلال ۴۰۲ در محوطه «تیر پارک» شهر مرزی میرجاوه شده و در این راستا مسئولان در حال رایزنی هستند تا بنوانند هرچه سریعتر نسبت به خروج خودرو‌های سنگین حامل اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار