کد خبر: 1193858
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
استاندار هرمزگان گفت: با موافقت رهبرمعظم انقلاب فرمانده معظم کل قوا یکی از فرزندان ذکور (پسر) ساکن در برخی از جزایر هرمزگان می‌تواند از امتیاز معافیت از خدمت سربازی استفاده کند.

جوان آنلاین:  مهدی دوستی روز سه‌شنبه با بیان اینکه، جزیره‌نشینان خلیج‌فارس به عنوان حافظان نخستین خاکریز دفاعیِ ایران اسلامی، حق بسیاری بر گردن همه دارند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تاکید ویژه‌ای بر توسعه جزایر دارند و مسکونی‌سازی جزایر یکی ار مطالبات معظم‌له بوده که باید عملیاتی کنیم.

به گزارش استانداری هرمزگان، وی با تاکید بر اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جزو رسالت‌های اصلی دولت سیزدهم است‌، افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای سکونت دائم و افزایش ماندگاری جمعیت در جزایر هرمزگان، پیشنهاد لحاظ معافیت از خدمت در این جزایر از طریق فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان‌کرد: فرمانده معظم کل قوا با پیشنهاد ارائه شده موافقت کرده و هدیه ویژه‌ای را برای جزیره نشینان خلیج‌فارس به‌ویژه ساکنان جزایر ابوموسی، سیری، لاوان، لارک، هندورابی، تنب بزرگ و کوچک و فارور بزرگ و کوچک عنایت کردند که طی آن ساکنانی که بیش از ۱۲ سال سابقه سکونت در جزایر یادشده را داشته باشند، می‌توانند از خدمات معافیت سربازی بهره‌مند شوند.

دوستی تاکیدکرد: این امتیاز می‌تواند شامل یکی از فرزندان یا پدر خانواده‌ای که ۱۲ سال سابقه سکونت در جزایر یادشده داشته باشند، شود.

وی خاطرنشان‌کرد: تمام ارکان دولت در تلاش هستند تا سختی زیست در جای جای ایران به‌ویژه جزایر خلیج‌فارس را به حداقل برسانند و مشکلات کشور مرتفع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار