کد خبر: 1193817
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام ولی پور به شرایط اعزام مبلغان طرح امین به مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ارزیابی عملکرد مبلغان طرح امین در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت ها است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمد ولی پور، با اشاره به اعزام مبلغین در طرح وزین و راهبردی امین بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس امری مهم برای تربیت دینی و تقویت باور و اعتقادات نسل نو است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان به بیان شرایط اعزام مبلغان به مدارس اشاره کرد و افزود: مبلغان اعزامی باید دروس سطح 2 حوزه را به پایان رسانده و بسته های آموزشی امین 1، 2 و 3 را از طریق سامانه مهارتخانه طلاب گذرانده باشند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب که از بین این دوره های آموزشی فقط بسته آموزشی 3 را نگذرانده اند، با ارائه تعهد مبنی بر گذراندن دوره تا پایان آبان ماه می توانند اعزام شوند.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: رعایت ضوابط طرح امین از جمله حضور فعال در جلسات توجیهی، جلسات ماهیانه و گذراندن آموزش های ضمن خدمت ابلاغی از طرف مدیریت امین برای همه طلاب شرکت کننده در این طرح الزامی است.

وی طلابی که در سال گذشته تحصیلی از زمان اعزام به مدرسه تا پایان خرداد 1402 حداقل 40 ساعت در ماه فعالیت مورد تأیید ثبت شده در سامانه سماوات داشته باشند و در ارزیابی عملکرد سال گذشته دارای 70 امتیاز به بالا باشند، می توانند در طرح امین شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مبلغانی که به مدارس اعزام می شوند در سال جاری می توانند بین 60 تا 120 ساعت فعالیت کنند و فعالیت کمتر از ۶۰ ساعت در ماه پذیرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت ها و تخصصی سازی اعزام مبلغ به مدارس آموزش و پرورش است، بیان کرد: تا اطلاع ثانوی جذب مبلغ جدید در طرح تربیتی امین در استان صورت نمی گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار