کد خبر: 1190827
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
دانش‌آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در نبرد با صهیونیست‌های اشغالگر به پیروزی نزدیک‌ شده‌اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دانش‌آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در نبرد با صهیونیست‌های اشغالگر به پیروزی نزدیک‌ شده‌اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

از نواخته شدن زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین گرفته تا برپایی همایش، سرود و نامه به کودکان و نوجوانان فلسطینی، همه حکایت از حضور دانش‌آموزان ایرانی در کنار دانش‌آموزان فلسطینی دارد.

* طنین زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین در مدارس کشور 

در این روزها و همزمان با پیروزی‌های جبهه مقاومت در فلسطین زنگ «همبستگی با مقاومت مردم فلسطین» در مدارس سراسر کشور به صدا در آمد.

در این مراسم، دانش‌آموزان با پخش سرود‌های حماسی، با آرمان‌های امام(ره) و شهدا میثاقی دوباره بستند.

*‌ آیین همبستگی با دانش‌آموزان و مردم فلسطین

در این چند روز آیین همبستگی با دانش‌آموزان و مردم فلسطین در نقاط مختلف کشور برگزار شد؛ مراسمی هم با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان شاهد مبشر تهران برگزار شد.

پیام این مراسم این بود: آیین همبستگی را برگزار کردیم تا یادآوری کنیم که یاری مظلومان، سنت خداست و هر کس، مظلوم را یاری کند، خداوند او را یاری می‌کند.

* حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی در مدارس

تصاویر زیر، نمونه‌ای از حمایت دانش‌آموزان ایرانی اقصی نقاط کشور از  از مردم فلسطین و طوفان الاقصی است:

دانش‌آموزان دبیرستان روغنی زنجانی استان زنجان

مدرسه دکتر سیاح استان آذربایجان غربی

مدرسه زاگروس شهرستان‌های استان تهران

دبستان امیرالمومنین استان قزوین

مدرسه شهید احمد نصرت آبادی استان کرمان 

آموزشگاه مرحوم حاج محمود هاشمی استان خراسان رضوی

دبستان جلال آل احمدی شهرستان‌های استان تهران

مدرسه آینده سازان برتر استان تهران

* راه‌اندازی پویش طوفان‌ الاقصی

در کنار تمام این برنامه‌ها، پویش طوفان‌ الاقصی هم راه‌اندازی شده است.

لبخند باید زد؛ با شنیدن اخباری که نشان می‌دهد همبستگی پایدار است؛ همبستگی را انسان‌هایی ثابت کردند که «فلسطین» را سر پا نگه داشتند؛ فلسطینی که سال‌ها مورد تهاجم بود؛ سال‌ها مردمان مظلومش لحظات بغرنج تجربه کردند اما سرانجام قوی‌تر از دشمن، پای خاک و وطن‌شان ایستادگی کردند و ثابت کردند رد قدم‌های حاج قاسم را زنده نگه داشته‌اند و لحظه‌ای که «القدس لنا» از زبان جاری شد، پشت بندش «طوفان الاقصی» جای دارد.

فلسطینی که زمانی اسرائیل نیت از بین بردنش را داشت اما با ۵۰۰۰ موشک، جواب دندان‌شکن خواسته‌اش را دریافت و اینجا ایرانیان همیشه حامی مظلومان، شادی خود را به شادی این مردمان گره می‌زنند. پویش «طوفان الاقصی» هم با همین محوریت در دو سطح گروهی و انفرادی برگزار می‌شود.

بخش گروهی: «دانش‌آموزان گروهی با در دست داشتن پرچم فلسطین، ایران و مقاومت و بیان شعار پویش به صورت دسته جمعی، حمایت و شادی‌شان را با ابتکار خودشان اعلام کنند»، «تخته نویسی، نوشتن جملات حماسی و پیروزی فلسطین و جمله «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهید دید» به روی تخته همراه با عکس‌های حاج قاسم، پرچم فلسطین، ایران و مقاومت»، 

بخش انفرادی: «در قالب طنز استندآپ کمدی همراه با فیلم از پنهان شدن و فرار صهیونیست‌ها»، «کاریکاتور از لحظات فرار»، «دلنوشته کوتاهی خطاب به مردم فلسطین یا شهید سردار سلیمانی»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار