کد خبر: 1190540
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
فرماندار بناب از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری انتقاد کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رضا لعلی فرماندار بناب امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بناب با اشاره به سخت‌گیری پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره برای پرداخت وام به اقشار ضعیف تاکید کرده است و بانک‌ها نیز باید راه‌های پرداخت وام را تسهیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عادی که برای دریافت وام ازدواج و یا فرزندآوری برای مبالغ ۱۰۰تا ۲۰۰میلیون تومان به بانک مراجعه می‌کنند با بروکراسی‌های اداری و سخت‌گیری مواجه می‌شوند اما در مقابل افرادی داریم که میلیاردها تومان از دولت تسهیلات گرفته‌اند و با وجود پایان یافتن مهلت باز پرداخت همچنان از تسویه بدهی خود اجتناب می‌کنند.

لعلی با بیان اینکه بانک‌ها نباید برای پرداخت وام چند ضامن کارمند مطالبه کنند، گفت: این تعداد کارمند قطعا در هیچ شهرستانی وجود ندارد و از طرف دیگر سختگیری‌ها برای کارمندان باعث شده تا آنها از ضامن شدن برای دیگران خودداری کنند. 

فرماندار شهرستان بناب در ادامه همکاری و تعامل بانک‌ها با ادارات در راستای پرداخت وام‌های مشاغل خانگی را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: جای تعجب است با وجود اینکه اعتبارات برای ادارات در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی اعلام شده است اما برخی بانک‌ها هنوز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار