کد خبر: 1190427
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:
عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: این روز‌ها نیازمند بازخوانی اندیشه امام موسی صدر هستیم که می‌گفت حسینیه و مسجدی که از آن دلاورانی برای نبرد با اسرائیل فارغ التحصیل نشوند، مسجد و حسینیه نمی‌دانم.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از ایرنا، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در جلسه علنی نوبت عصر دوشنبه ۱۷ مهر مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این موضوع یک انشاء نیست، بلکه خبر از یک واقعیت بیرونی است که رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص گفته اند رژیم صهیونیستی رفتنی بوده است. امروز جوانان نهضت فلسطینی از همیشه سرحال‌تر هستند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس یازدهم افزود: فرزندانی که امروز در فلسطین بزرگ شده اند، سالیان سال، مقابل تانک قد کشیده و میان جنگ، خون، مرگ و بغض به اسرائیل بزرگ شده اند، حال برخی از احمق‌ها و بزدل‌ها، مظلوم واقعی جهان و در مقابل آن غاصب‌ترین ظالم جهان را نمی‌بینند و می‌گویند جنگ کافی است!

نیک بین تصریح کرد: چیزی که طی این چند روز بر رژیم صهیونیستی گذشت ۷۵ سال است که بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته شده و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از این رو این روز‌ها باید اندیشه‌ها و افکار امام موسی صدر را بازخوانی کرد که فرموده است من حسینیه را حسینیه و مسجد را مسجد نمی‌دانم مگر آنکه دلاورانی از آن برای نبرد با اسرائیل فارغ التحصیل شوند.

وی با هشدار به سران رژیم صهیونیستی که این روز‌ها ایران را تهدید می‌کنند خاطرنشان کرد: جواب رجزخوانی‌ها و عوعو کردن صهیونیست‌ها این است که زمین رزم ما قلب تل‌آویو است و به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار