کد خبر: 1190301
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، تازه ترین نکات پیرامون آزمون استخدامی وزارت بهداشت را برای آگاهی متقاضیان اعلام کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سیف اله مرادی، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اواخر مهر ۱۴۰۲، گفت: ۱۱۱ هزار نفر برای استخدام ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی و اعلام نتایج آن از سوی جهاددانشگاهی به وزارت بهداشت، افزود: بعد از اعلام نتیجه، اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرش جهت سیر مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش، اعلام خواهد شد.

مرادی با اعلام اینکه قبول شدگان نهایی تا پایان سال استخدام خواهند شد، ادامه داد: در این آزمون برای متقاضیان سه امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است.

وی در توضیح سه امتیاز ویژه برای متقاضیان آزمون استخدامی وزارت بهداشت، گفت: کرونا، جوانی جمعیت و بومی بودن، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند. به طوری که برای بومی بودن داوطلب، نمره کتبی ضرب در ۱.۴ امتیاز می‌شود. همچنین، امتیاز کرونا در بخش‌هایی که داوطلب آزمون حضور داشته به ازای هر ماه ۲ امتیاز و تا سقف ۲۰ امتیاز است که باید توسط گروه ۵ نفره در دانشگاه مربوطه به تائید برسد.

مرادی به امتیاز جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: امتیاز جوانی جمعیت برای متقاضیان متأهل و صاحب فرزند، به این صورت است که به ازای هر فرزند ۲ درصد و تا سقف درصد به نمره آزمون کتبی آنها اضافه می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: نمره نهایی داوطلب، شامل نمره کتبی و امتیازات کسب شده و همچنین، نمره مصاحبه خواهد بود.

مرادی با اشاره به استعلام از سازمان امور استخدامی برای امتیاز کرونا به داوطلبان بخش خصوصی، گفت: متأسفانه بر اساس استعلام صورت گرفته، امتیاز کرونا و پیام آوران بهداشت شامل بخش خصوصی نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه ۶۰ درصد نمره کتبی شامل دروس عمومی و تخصصی است، افزود: داوطلب باید دو ماه پس از ثبت نام در آزمون استخدامی، فارغ التحصیل شده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار