کد خبر: 1187741
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر از اعزام ۹ قهرمان اسلامشهری به مسابقات آسیایی هانگژو چین خبرداد.
بهاره عشقی صابر

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر که به‌ شهر قهرمانان ورزشی شهرت یافته، در مسابقات آسیایی هانگژو چین ۹ قهرمان و نماینده ارزشمند در تیم ملی دارد.

وی افزود: کاروان ۵۰۰ نفره نمایندگان ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین از ۲۸ شهریور تا ۱۶ مهر به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر بان کرد: سجاد گنج زاده کاراته کای تیم ملی، مصطفی آقاجانی مربی تیم ملی کشتی، محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال، سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی، علیرضا شریفی بسکتبالیست تیم ملی ، محمد شهریان  بسکتبالیست تیم ملی در این مسابقات حضور دارند.

صالحی با اشاره به حضور ورزشکاران پارا آسیایی اسلامشهری در مسابقات هانگژو تاکید کرد: مهدی رضا پور  پارا آسیایی پینگ پنگ تیم ملی، مسعود قیصری  پارا آسیایی قایقرانی تیم ملی، مهدی برجلو  پارا آسیایی جودو تیم ملی هم در این مسابقات به رقابت می پردازند که برای همگی این عزیزان و تیم ملی ایران آرزوی موفقیت داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به برگزاری چندین مسابقه در سطح شهرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ بانوان شهرستان اسلامشهر در تمام اوزان با حضور ۱۸۰ ورزشکار برگزار شد و در پایان به نفرات برتر با اهدا حکم و مدال تجلیل بعمل آمد.

وی تصريح کرد: یک دوره مسابقات کشتی آزاد نوجوان شهرستان اسلامشهر در خانه کشتی آپرین یادواره شهید تهرانی مقدم در هفته دفاع مقدس به همت هیئت کشتی اسلامشهر، مسابقات انتخابی کشتی آزاد جهت شرکت در مسابقات است استان تهران در رده سنی نوجوانان باحضور ۱۵۰ کشتی‌گیر از باشگاه‌های اسلامشهر و چهاردانگه برگزار شد.

صالحی به برگزاری مسابقات جودو در خانه جودو اسلامشهر اشاره کرد و گفت: رقابت جودوکاران نوجوان در هفته دفاع مقدس با حضور ۱۳۰ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم جودو برگزار شد و در پایان تیم شهرری مقام اول، تیم گیلان مقام دوم و آکادمی میهن از اسلامشهر مقام سوم را کسب کردند و در پایان مسابقات از خانواده معزز شهید حسنی تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار