کد خبر: 1186600
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اتهامات ارمنستان به‌مسکو درباره قره‌باغ بی‌اساس هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه اعلام کرد: مسکو اتهامات ارمنستان در مورد قره باغ را نمی پذیرد، اینگونه اتهامات بی اساس هستند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: ارتش در قره باغ درگیر تخیلات نیست، بلکه کارهای واقعی انجام می دهد و به تخلیه غیرنظامیان کمک می کند.

وی در این باره اضافه کرد: منتظر توافقی بر سر زمان گفتگو میان پوتین و پاشینیان (رییس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان) هستیم؛ هنوز تماس با علی اف (رییس جمهور جمهوری آذربایجان) پیش بینی نشده است؛ اما در صورت لزوم می توان بر سر آن توافق کرد.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه افزود: ارمنستان متحد و شریک روسیه است، تماس ها هم با باکو و هم با ارامنه قره باغ ادامه دارد.

این مقام کرملین در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: پوتین (رییس جمهور روسیه) امروز چهارشنبه در سن پترزبورگ با وزیر خارجه چین دیدار خواهد کرد. سفر پوتین به چین در حال تدارک است، ما به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

«پسکوف» در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال آتی در آمریکا ادامه داد: انتخابات بسیار سختی در انتظار «بایدن» است؛ آنها در حال پاکسازی سکوهای انتخاباتی از مخالفان هستند.

سخنگوی کرملین درباره اختلاف لهستان و اوکراین خاطرنشان کرد: کی یف به نشان دادن منش خود ادامه خواهد داد و حتی ورشو و کشورهای بالتیک نیز کمتر و کمتر هوادار آن خواهند بود. کرملین معتقد است که تعارضات بین لهستان و اوکراین افزایش خواهد یافت. این اولین و آخرین درگیری نخواهد بود و تعداد بیشتری از آنها وجود خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار