کد خبر: 1183422
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به راه اندازی موکب سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در در ابتدای جاده نجف به کربلا گفت: روزانه 2 هزار زائر در این موکب رایگان ویزیت می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، اظهارداشت: موکب ایثارگران لرستان در ابتدای جاده نجف به کربلا بعد از پل ثوره العشرین مطعم الواحه مستقر است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: تیم درمانی این موکب متشکل از ۱۲ نفر بوده و ارائه خدمات به زائرین اربعین به مدت روز انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این موکب به تمام زوار اربعین ازجمله زوار کشورهای عراق، پاکستان‌، افغانستان، هندوستان، لبنان و یمن و ... خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه موکب درمانی بنیاد شهید لرستان با مدیریت معاونت درمان این سازمان راه اندازی شده است، عنوان کرد: هدف ما در برپایی این موکب، نگاه تمدن ساز است و همکاران با حضور در این موکب در حال ارائه خدمات درمانی به شکل تخصصی به زائرین هستند.

وی بیان کرد: موکب درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خدمات درمانی از جمله ویزیت، تجویز دارو، تزریق واکسن و سرم را به شکل رایگان ارائه می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: روزانه بیش از ۲ هزار نفر از خدمات درمانی موکب شهدا و ایثارگران بنیاد شهید لرستان بهره‌مند می‌شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار