کد خبر: 1181562
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مصادیق معروف و منکر در دانشگاه ها نهادینه شود، گفت: داشتن شورای قوی امربه معروف و نهی از منکر در مراکز آموزشی اقدامی جدی برای گسترش معروفات و کاهش منکرات است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در جمع دبیران شوای امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه ها به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: نظارت عمومی ضامن و عامل رسیدن به سعادت و عدالت اجتماعی است و امربه معروف و نهی از منکر تکلیف این نظارت عمومی را مشخص می کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه سالم سازی محیط از طریق امربه معروف و نهی از منکر یک واجب الهی و عبادت است و زمان و مکان نمی شناسد، افزود: باید فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه و تبدیل به باور عمومی شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه ها ظرفیتی مهم در اختیار دارند، عنوان کرد: باید نظارت عمومی و مصادیق معروف و منکر در دانشگاه ها نهادینه شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت مقابله با منکرات تاکید و خاطرنشان کرد: در کنار گسترش معروفات باید برای مبارزه با منکرات در مراکز آموزشی برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای رواج بی حجابی و بدحجابی گفت: با وجود اینکه منکر فقط حجاب و عفاف نیست، باید به صورت جدی با بحث بی حجابی که هدف اصلی دشمن است، مقابله کرد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با تأکید بر اینکه مقابله با بدحجابی و بی حجابی در مراکز آموزشی به صورت جدی باید دنبال شود، عنوان کرد: داشتن شورای قوی امربه معروف و نهی از منکر در مراکز آموزشی اقدامی جدی برای گسترش معروفات و کاهش منکرات است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار