کد خبر: 1180030
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
دو نظامی آمریکایی یک شهروند جوان آلمانی را در غرب این کشور با ضربات چاقو به کام مرگ کشاندند و پلیس آلمان نیز پس از دستگیری این دو نظامی مجبور شد آن‌ها را به مقامات آمریکایی تحویل دهد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پلیس آلمان روز شنبه گفت که دو نظامی آمریکایی به دلیل قتل یک شهروند جوان آلمانی با چاقو در غرب این کشور دستگیر شده‌اند.

پلیس شهر تروس آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی کشته شدن یک مرد جوان ۲۸ ساله، دو مظنون دستگیر شدند. این دو فرد از نظامیان آمریکایی بودند».

این حادثه قتل زمانی روی داد که شنبه شب میان چند نفر در یک رویداد تفریحی در شهر کوچک ویتلیش درگیری روی داد. این شهر در ایالت لینلند میان شهر تروس و کوبلنز قرار دارد.

پلیس بر اساس اظهارات شاهدان عینی گفت: «در جریان این درگیری، قربانی این حادثه تا حد مرگ چاقو خورد و چهار نفر، دو مرد و دو زن از محل وقوع جنایت فرار کرده‌اند».

پلیس اعلام کرد دو مردی که از صحنه وقوع جنایت قرار کردند، به سرعت شناسایی شدند. آن‌ها دو مرد ۲۵ و ۲۶ ساله بودند که پلیس آن‌ها را دستگیر کرد و آن‌ها را تحویل مقامات آمریکایی در آلمان دادند.

پلیس گفت که این دو نظامی طبق اساسنامه «پیمان آتلانتیک شمالی» مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

«یواخیم رودنکرچ» شهردار شهر ویتلیچ گفت: «ما هرگز چیزی شبیه این را در اینجا تجربه نکرده بودیم».

آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم در آلمان نیروی نظامی مستقر کرده است، اما تعداد نظامیان آمریکایی در آلمان از زمان فروپاشی دیوار برلین کاهش یافت و از ۲۰۰ هزار نفر در سال ۱۹۹۰ به حدود ۳۴ هزار و پانصد نظامی در حال حاضر رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار