کد خبر: 1179457
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
خدمات رسانی به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی
۱۰۰ نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به پایانه مرزی و عتبات عالیات اعزام شدند.

مراسم بدرقه خادمین اربعین حسینی شهرداری اراک به عتبات عالیات و شهر مرزی مهران جهت خدمات رسانی به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، با حضور استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان اراک، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران کل استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی و معاونین و مدیران شهرداری اراک برگزار شد.

پس از گلباران قبور مطهر شهدا، خادمین اربعین حسینی شهرداری اراک توسط مسئولین استانی و شهری، بدرقه و راهی عتبات عالیات و شهر مرزی مهران شدند.

استان مرکزی به عنوان معین شهر ایلام در ایام اربعین حسینی تعیین شده و در این ایام خدمات لازم را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عمده هماهنگی‌ها و برنامه‌های مراسم اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته است و از امروز پاکبانان به منظور زیارت و استقرار در محل‌های تعیین شده راهی عتبات عالیات خواهند شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۰۰ نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به همراه چهار دستگاه ماشین آتش نشانی، پنج ماشین پرس زباله، سه خودروی حمل متوفی، دو دستگاه خودروی جدید چند منظوره، شستشوی معابر و… از امروز به شهر ایلام اعزام خواهند شد.

۴۰ دستگاه اتوبوس نیز به منظور خدمات رسانی به زائران از شهرهای اراک و ساوه به مرز مهران اعزام خواهد شد.

خدمات شهرداری اراک حوزه نظافت و پاکسازی پایانه مرزی شهر ایلام را شامل می‌شود و این خدمات تا پس از بازگشت زوار ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار