کد خبر: 1176527
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
دادگاه نظامی غزه هفت شهروند فلسطینی را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به اعدام و هفت شهروند دیگر را به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، دادگاه نظامی غزه امروز (یکشنبه) هفت شهروند غیرنظامی فلسطینی را به جرم جاسوسی و انتقال اطلاعات مهم و محرمانه به رژیم صهیونیستی به اعدام از طریق چوبه دار محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، این افراد اطلاعات مهمی را درباره مقاومت، پایگاه‌های نظامی، تونل ها، محل نگهداری و شلیک موشک ها، نیرو‌های مقاومت، شغل، محل زندگی، خودروها، تلفن‌های آن‌ها به رژیم صهیونیستی منتقل کرده اند.

برخی از این افراد از سال ۲۰۰۷ هنگام عبور از گذرگاه‌های نوار غزه یا دریافت تماس مستقیم از افسران اطلاعاتی، جذب دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی شده بودند.

اطلاعات منتقل شده توسط این جاسوسان ضرباتی به مقاومت در غزه وارد کرد که به شهادت شماری از فرماندهان و نیرو‌های مقاومت منجر شد.

دادگاه نظامی نوار غزه فروردین ماه سال جاری نیز ۲ شهروند فلسطینی را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به اعدام و چهار شهروند دیگر را به تحمل حبس ابد محکوم کرده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار