کد خبر: 1173689
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
رییس شورای هیئت های مذهبی کشور خبر داد؛
حجت الاسلام دریکوند با اشاره به اینکه یادواره شهدای مداح در روز اول ماه محرم برگزار شد، گفت: یادواره شهدای محلات نیز طی این دو ماه محرم و صفر برگزار خواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام روح الله دریکوند، ظهر امروز، در شورای هیئت های مذهبی استان با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تسلیت ایام عزاداری محرم، گفت: به فرموده آیت الله گلپایگانی سه گروه بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شوند.

رییس شورای هیئت های مذهبی کشور افزود: این سه گروه کسانی هستند که به پدر و مادر احترام می گذارند، برای سید و الشهدا اشک می ریزند و کسانی که در دستگاه سیدالشهداء خدمت گزاری می کنند.  

وی با اشاره به عظمت و جایگاه شهدا خاطرنشان کرد: جایگاه شهید خارج از حساب و کتاب است و خودش باید انتخاب کند در کجای بهشت قرار بگیرد.

حجت الاسلام دریکوند در ادامه بیان کرد: امام حسین(ع) محو در خداوند باری تعالی شد و به شهادت رسید و شهدا نیز در راستای اهداف امام حسین(ع) به شهادت رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید در راستای تبیین اهداف شهدا در جامعه گام برداریم و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه سازیم.

حجت الاسلام دریکوند اظهارکرد: تمثال مبارک شهدا در جایگاه هیآت های مذهبی نصب است و این فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق روستایی نیز در وجود هیآت های مذهبی پر رنگ است.

رییس شورای هیئت های مذهبی کشوریادآور شد: یادواره شهدای محلات تا پایان ماه محرم و صفر در استان به صورت یکجا و یا محله ای برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار