کد خبر: 1172264
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از لوازم داخل خودرو شهروندان و دریافت شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند، چند سارق در سطح شهر تهران به سرقت لوازم داخل خودرو از جمله باتری، زاپاس و … می‌پرداختند که مأموران پایگاه ششم در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و بررسی‌های اطلاعاتی و کارآگاهی موفق شدند هویت ۷ سارقان را شناسایی کنند.

سرهنگ ولیپور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان طی تحقیقاتی که انجام دادند مخفیگاه سارقان که شبانه با باز کردن در خودرو لوازم داخل مانند باتری، ضبط، زاپاس و دیگر لوازم باارزش موجود در خودرو را به سرقت می‌برند در جنوب تهران شناسایی و در چند عملیات غافلگیر کننده و منسجم، کلیه سارقان را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه با دادن اطلاعات نادرست منکر حقیقت می‌شدند، اما با وجود اسناد و مدارک موجود و تیزهوشی کارآگاهان، متهمان در نهایت لب به اعتراف گشودند و به اعمال مجرمانه خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان نیز در ادامه با بهره‌گیری از فنون بازجویی موفق شدند مخفیگاه ۲ مالخر را در سطح شهر تهران شناسایی کنند و بی درنگ در دو عملیات غافلگیرانه و منسجم آنان را دستگیر و منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان و مالخران تعداد ۱۰۰ عدد باتری کشف و توقیف شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ده‌ها شاکی در این پرونده شناسایی شده که اموال مسروقه به آنان عودت شده است. متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر شکات و کشف دیگر جرایم در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار