کد خبر: 1170791
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرز‌ها و منافع جمهوری اسلامی ایران که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: لحظه‌ای در صیانت از مرز‌ها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: قبلاً هم گفته‌ایم برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به شدت حساس هستیم.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشأت گرفته از عزم ملی و آمادگی نیرو‌های مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و مأموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر