کد خبر: 1167499
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
بسیجیان استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای آتش زدن قرآن کریم را در پایتخت کشور سوئد محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان این اقدام زشت شدند.

در این بیانیه آمده است در ایامی که مصادف با اعیاد بزرگ مسلمانان است اقدام زشت سوزاندن قرآن کریم گرچه دل مسلمانان را به درد آورد اما پرواضح است که این گونه اقدامات، استیصال و درماندگی دشمنان قرآن و اسلام را به خوبی نمایان می‌کند.

در این بیانیه آمده است اقدامات اینچنینی، چندین و چند سال است که از سوی برخی عوامل خود فروخته، مزدور و البته با حمایت مستقیم یا غير مستقيم برخی کشورهای غربی در حال انجام است اما همه می‌بینیم روز به روز نور قرآن در عالم فراگیرتر شده و بر تعداد مسلمانان و دوستداران اسلام و قرآن کریم افزوده می‌شود.
این بیانیه می افزاید حمایت کنندگان از این اقدام ننگین با توجیه آزادی بیان، خاطر میلیونها انسان آزادی خواه و پیروان راستین نبی مکرم اسلام را مکدر کردند اما بدانند جامعه جهانی و دوستداران قرآن کریم این ظلم را از یاد نخواهند برد و در تارک تاریخ به عنوان یک عمل فضاحت بار ثبت خواهد شد.

در بخش دیگر این بیانیه می‌خوانیم بسیجیان استان خراسان رضوی با محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه اعلام می‌دارند این گونه رفتارهای سازمان یافته برخی کشورهای غربی که با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی صورت می‌گیرد نخواهد توانست مسیر رشد و تعالی ملت‌های عالم را که در پی تعالیم و آموزه‌های قرآن کریم محقق شده است را کند.

بسیجیان استان خراسان رضوی در پایان این بیانیه ضمن محکومیت شدید این اقدام زشت و سخیف عامل خودفروخته و فریب خورده از دستگاه قضایی کشورمان خواسته اند تا مسببین و حامیان آن را تعقیب و به اشد مجازات برسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار