کد خبر: 1165954
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
هلند آخرین فرصت ایران برای ماندن در لیگ ملت‌ها
فریدون حسن

تیم ملی والیبال ایران در حالی عصر امروز آخرین بازی خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را مقابل هلند برگزار می‌کند که شب گذشته با نمایشی بد و ناامید‌کننده ۳ بر صفر مغلوب امریکا شد.
آنچه در بازی شب گذشته دیده شد، مثل بازی‌های ضعیف گذشته بود. ضعف در دریافت‌ها، ضعف در سرویس، ضعف در توپ‌های برگشتی و ضعف در دفاع از جمله مواردی بود که در بازی شب گذشته هم دیده شد و هنوز معلوم نیست که تا چه زمانی قرار است این همه ضعف در بازی تیم ملی دیده شود. ایران در این بازی هم نشان داد که اگر عقب بیفتد نمی‌تواند جبران کند و اگر جلو باشد به راحتی فرصت را از دست می‌دهد.
ست اول بازی دو تیم گام به گام هم پیش رفتند و امتیاز به امتیاز جلو رفتند، اما امریکایی‌ها که از همان اول دو امتیاز پیش افتاده بودند در نهایت موفق شدند ۲۵ بر ۲۲ این ست را به سود خود تمام کنند.
شروع ست دوم بر خلاف ست اول بود و ایران خیلی زود از حریف عقب افتاد و این فرصت را به حریف داد تا این‌قدر فاصله امتیازی ایجاد کند که در امتیاز‌های پایانی با خیال راحت چند امتیاز هم از دست بدهد و در نهایت ۲۵ بر ۱۸ این ست را هم
به پایان برساند.
داستان ست سوم دقیقاً همان داستان ست سوم بازی با ایتالیا بود، یعنی حتی تا امتیاز ۲۳ هم از امریکا جلو بودیم، اما در نهایت آن‌ها با سرویس‌های خوب چهار امتیاز عقب افتاده را جبران کردند و درنهایت هم ۲۵ بر ۲۳ ست و بازی را به سود خود خاتمه دادند.
حالا امروز و در آخرین بازی ایران به هلند میزبان رسیده است. هلندی که از شش بازی قبلی خود سه برد و سه باخت به دست آورده و تا قبل شروع بازی امروز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. بازی امروز برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد؛ دیداری که اگر با پیروزی به پایان نرسد آن وقت شاید حکم به پایان کار ایران در رقابت‌ها پیش از آغاز هفته سوم را بدهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار