کد خبر: 1165753
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای انبار تولیدی پوشاک در بازار تهران، خبر داد و گفت: متهمان در چندین نوبت ۲۰۰ میلیارد ریال پوشاک از انبار یک تولیدی سرقت کرده بودند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با وقوع سرقت‌های سریالی از یک انبار تولیدی پوشاک در بازار تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد در ساعات پایانی شب به انبار مورد نظر مراجعه و پس از باز کردن درب ورودی با کلید اقدام به سرقت پوشاک به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کرده و پس از اعمال مجرمانه متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سرقت‌ها در چندین مرحله انجام شده است، گفت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها نگهبان انبار و پیک موتوری تولیدی پوشاک هستند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه‌های این ۲ مرد را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از انبار پوشاک تولیدی در بازار تهران اعتراف و مقداری از اموال مسروقه به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه وسیله نقلیه سارقان که از آن برای حمل اموال مسروقه استفاده می‌شد، کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار