کد خبر: 1164712
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
وزیر کشور گفت: در سیلاب‌های اخیر استان اردبیل به بخش‌های مختلف و زیرساخت‌ها خسارات قابل توجهی وارد شده است که پس از برآورد کامل خسارات، پرداختی‌ها در راستای رفع خرابی‌ها از مرکز آغاز خواهد شد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سیلاب‌های اخیر استان اردبیل به ابنیه‌های فنی، مسکونی و راه، لوازم خانگی، اراضی کشاورزی، مزارع صیفی‌جات و کاشت برنج و دیگر بخش‌ها، خسارات قابل توجهی وارد شده است که پس از برآورد کامل خسارات، پرداختی‌ها در راستای رفع خرابی‌ها و مشکلات به‌بار آمده، از مرکز آغاز خواهد شد.
 

 

وی افزود: سیلاب‌های اخیر شمال استان اردبیل منجر به فوت ۷ نفر از اهالی شهرستان‌های گرمی و انگوت شد که داغ از دست دادن ۴ کودک در این سیلاب بسیار اندوهگین بود.

وحیدی عنوان کرد: کارشناسان فنی و تخصصی پس از بررسی‌های صورت گرفته اعلام کردند که سیلاب‌های اخیر شمال استان اردبیل در طی نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است.
 


وزیر کشور صریح کرد: شهرستان گرمی که مرکز سیلاب‌های اخیر شمال استان اردبیل بوده مشکل اصلی آن تخریب پل انجیرلو است که منجر به قطع ارتباط جاده‌ای گرمی-بیله‌سوار شده و برای تردد جاده‌ای خودروهای سبک و ترانزیت یک مسیر فرعی تعیین شده است که مسیر مذکور را یک ساعت طولانی تر می‌کند.
 

 

وی گفت: اداره راه و شهرسازی استان اردبیل طی ۱۰ روز آینده در مکان پل تخریب شده پل انجیرلو یک پل موقت احداث خواهند کرد تا تردد‌ خودروهای سبک و ترانزیتی انجام شود و با حضور کارشناسان فنی و مجرب وزارت راه و شهرسازی، عملیات ترمیم و ساخت پل دائم پل انجیرلو نیز آغاز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار