کد خبر: 1163806
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به تجهیز یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های موشکی و راداری بومی پیشرفته، گفت: این سامانه‌ها در مقایسه با نمونه‌های خارجی مشابه، کیفیت، دقت عملکرد و تعمیر و نگهداری به‌صرفه‌تری دارند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) از منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش و یگان‌های تابعه این منطقه پدافندی بازدید کرد و توان عملیاتی این گروه‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی شهرآباد اظهار داشت: تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانه به‌صورت شبانه‌روزی رصد و شناسایی می‌شود و این اقتدار بی‌نظیر توسط مرزبانان آسمان ایران موجب تثبیت امنیت پایدار کشورمان در عرصه بین‌المللی شده است.

وی با اشاره به تجهیز یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی به تجهیزات راداری و موشکی بومی پیشرفته، گفت: ذکاوت مهندسان و متخصصان فنی پدافند هوایی موجب طراحی، توسعه و تولید انبوه سامانه‌های پدافندی شده که حقیقتاً در مقایسه با نمونه‌های خارجی مشابه، کیفیت، دقت عملکرد و تعمیر و نگهداری به صرفه‌تری دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: رقابت‌پذیری تسلیحات راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش نوید توانمندی و کارآمدی بالای تجهیزات پدافندی را می‌دهد که با تلاش و کوشش شبانه‌روزی جوانان نخبه این سرزمین هر لحظه در حال رشد و تعالی است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر