کد خبر: 1162700
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا، گفت: انتظار می رود طبق قانون و ضوابط از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(20 خرداد)، در دیدار با رئیس کل دادگستری لرستان، اظهارداشت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر و آمرین به معروف و ناهیان از منکر بیش از هر زمانی محتاج حمایت از آمرین معروف و ناهیان منکری است که صرفا به خاطر خدا انقلاب و نظام اسلامی و دین اسلام در میدان بدون هیچ چشم داشتی در انجام معروفات و کاهش منکرات فعالیت می کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به وجود منکرات و آسیب های اجتماعی، افزود: بعضی منکرات نیازمند مشاوره قضات می باشد و شایسته است قضات متخصص ورود پیدا کنند.

وی عنوان کرد: انتظار داریم آنچه شایسته آمرین به معروف و ناهیان از منکر است انجام شود طبق قانون انجام شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه سیاست های ابلاغ شده به ستاد امر به معروف و نهی از منکر در چند محور در حد عموم، شوراها و تخصصی است، خاطرنشان کرد: در حوزه حقوقی و قضایی یک سری مجوز مطالبه گری این عرصه را به کسانی که تخصص و تجربه لازم را دارند ارائه می شود و می خواهیم این افراد به عنوان مشاور در کنار آمرین به معروف و ناهیان از منکر آموزش های حقوقی را داشته باشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه معیار ما قانون است، گفت: درخواست می شود تفاهم نامه مشترک سه جانبه با بسیج، ستاد امربه معروف و دستگاه قضا در قالب آموزش و ساماندهی آمرین به معروف بومی سازی شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار