کد خبر: 1162368
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با رصد‌های اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت ۲ جاعل حرفه‌ای اسناد املاک در تهران کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کردند و پی بردند، ۲ مرد جوان با جعل اسناد املاک دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه آن‌ها را در کرج شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات پیچیده متهمان را دستگیر و برای تحقیقات به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی اسناد دفترچه‌ای و تک برگ مالکیت و آلات و ادوات ارتکاب جعل از مخفیگاه موردنظر کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین علی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
دولت چرا با این افراد های زمین خران کلان کلاهبردار جدی برخورد نمی کند و هنیشه شاهد چنین موردهای خاص و جنایت کاران که در کشورمان مواجعه هستیم و مردم به دلیل عدم وجود امنیت جانی و مالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار