کد خبر: 1160827
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

مجرم سابقه‌داری که بار‌ها به اتهام کلاهبرداری به زندان افتاده بود، پس از رهایی از حبس با فروش زمین‌های حاشیه تهران به خریداران از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
متهم ۲۵ ساله برای فرار از دست شاکیان با جعل گواهی فوت قصد داشت به سریال کلاهبرداری‌هایش ادامه دهد که بازداشت شد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: شهریورماه سال گذشته شکایت‌های مشابهی درباره کلاهبرداری به اداره هشتم پلیس آگاهی تهران گزارش شد.
یکی از شاکیان گفت: من به دنبال خرید قطعه زمینی در حاشیه تهران بودم که با متهم آشنا شدم. او گفت زمین بزرگی در حاشیه تهران دارد و حاضر است به قیمت مناسبی به من بفروشد. به او اعتماد کردم و بعد از توافق، بخشی از پول را به شماره حسابی که در اختیارم گذاشت واریز کردم. بعد از آن وقتی برای انتقال سند با او قرار گذاشتم، متوجه شدم که زمین متعلق به فرد دیگری است و او از من کلاهبرداری کرده است. بعد از آن هرچه با شماره‌اش تماس گرفتم به تماس‌هایم جواب نداد. با تلاش زیادی موفق شدم چند نفر از اطرافیانش را شناسایی کنم، اما آن‌ها گفتند که متهم فوت شده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس سوابق متهم را بررسی کردند و متوجه شدند او از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام کلاهبرداری بازداشت شده و به زندان افتاده بود. در حالی که هر روز بر تعداد شکایت‌ها اضافه می‌شد، مأموران پلیس متوجه شدند متهم زنده است و در یکی از محله‌های شرق تهران پنهان شده است که مخفیگاهش را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم ۲۵ ساله در بازجویی‌ها به کلاهبرداری‌های سریالی و جعل گواهی فوت برای خودش اعتراف کرد. تحقیقات از متهم در شعبه اول اجرای احکام دادسرای ناحیه دو تهران جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار