کد خبر: 1156839
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
فریدون حسن

در شبی که پرسپولیس و سپاهان حریفان خود را گلباران کردند، استقلال در رفسنجان یک برد سخت به دست آورد تا باتوجه به امتیاز تیم‌های بالای جدول عملاً شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. حالا همه منتظر هستند تا روز پنج شنبه جام قهرمانی در مازندران یا کرمان بالا برود!
دیشب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر همزمان در شهر‌های مختلف برگزار شد. در تهران پرسپولیس صدرنشین برای سومین بار در این فصل رودرروی گل گهر سیرجان قرار گرفت. سرخ‌ها که در بازی رفت لیگ برتر و جام حذفی گل گهر را برده بودند در دیدار شب گذشته هم جایی برای عرض اندام سیرجانی‌ها باقی نگذاشتند و با ۴ گل میهمان خود را گلباران کردند تا با ۶۳ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی بمانند. درخشش فوق‌العاده مهدی ترابی در این بازی برگ برنده تیم گل محمدی بود تا آن‌ها فقط یک گام دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشند. پرسپولیس در هفته سی‌ام میهمان نساجی مازندران است و برای کسب قهرمانی باید مازندرانی‌ها را قربانی کند.
سپاهان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده سرخ‌ها هم دیروز میهمان خود را گلباران کرد. در حالی که تصور می‌شد پیکان بتواند رقیبی سرسخت برای سپاهان باشد و مثل هفته قبل که پرسپولیس را حسابی اذیت کرد سپاهان را هم با چالش روبه‌رو کند، اما این شاگردان مورایس بودند که در نهایت با ۵ گل پیروز میدان شدند تا با ۶۲ امتیاز فاصله یک امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کنند. سپاهان در هفته آخر در کرمان به مصاف مس این شهر می‌رود، تیمی که خطر سقوط را احساس می‌کند و برای بقا چاره‌ای جز برتری مقابل سپاهان ندارد.
استقلال، اما در رفسنجان در حالی که ابتدا مقابل مس غافلگیر شد و با یک گل عقب افتاد در نهایت با برگشت به بازی ۲ بر یک پیروز شد تا با ۵۹ امتیاز در رده سوم باقی بماند و امید داشته باشد که در هفته آخر شاید به رده دوم جدول صعود کند. به این ترتیب جدال قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان به هفته آخر کشیده شد تا جام در دو شهری که مدعیان میهمان هستند بالا برود. در انتهای جدول هم کار به روز آخر کشیده شد و در حالی که نفت مسجد سلیمان تیم سقوط کرده لیگ محسوب می‌شود از بین دو تیم مس کرمان و صنعت نفت آبادان هم یکی سقوط خواهد کرد. در سایر دیدار‌های دیروز صنعت نفت و ذوب آهن یک - یک مساوی شدند. تراکتور با یک گل نساجی را برد و سه بازی آلومینیوم با نفت مسجد سلیمان، هوادار با فولاد و ملوان و مس کرمان با تساوی بدون گل تمام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار