کد خبر: 1153602
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
بامداد جمعه حرم مطهر امام رضا(ع) میزبان زائران و مجاورانی بود که با وقوع زمین لرزه ۴/۶ دهم ریشتری مشهد بهصحن و سرای حرم مطهر رضوی پناه آورده بودند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، زلزله نسبتا شدیدی ساعت 2 و 9 دقیقه و یک ثانیه بامداد جمعه، مشهد را لرزاند و باعث وحشت شهروندان شد بطوریکه بیشتر مردم ترجیح دادن تا صبح در پارک ها و خیابان ها بمانند اما بسیاری از زائران و مجاوران نیز حرم امام رضا(ع) را در این شرایط بهترین مامن خود قرار دادند و تا صبح در صحن و سرای حرم مطهر رضوی و اطراف بارگاه های منور رضوی حضور داشتند.

صحن و سرای حرم مطهر رضوی در شبی که مردم مشهد ترس و دلهره در دل داشتند آرام وقرار دل‌های بی قرار آنها شد و مامنی بود برای خانواده هایی که از وحشت زلزله به دنبال مکانی آرام و بدون دلهره می‌گشتند.

بسیاری از مردم تا صبح در حرم امام رضا(ع) بودند و در کنار راز و نیاز با امام مهربانی ها نماز آیات را نیز در این فضای ملکوتی به جا آوردند.

گفتنی است؛طبق مرکز لزره نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین  در قدمگاه شهرستان زبرخان نیشابور رخ داده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار