کد خبر: 1143199
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
علیرضا حقیقی در گفت‌وگویی که به تازگی داشته صحبت‌های جالبی را درباره جام جهانی 2014 و بازی با آرژانتین مطرح کرده است.

جوان آنلاین به نقل از ورزش سه - علیرضا حقیقی در گفت‌وگویی که به تازگی داشته صحبت‌های جالبی را درباره جام جهانی 2014 و بازی با آرژانتین مطرح کرده است.

حقیقی درباره اینکه کدام گل در طول دوران فوتبالت بوده که خورده باشی و هنوز هم از ذهنت پاک نشده باشد و حسرتش را بخوری، گفت: حسرت ندارد. کار دروازه‌بان گل گرفتن و گل خوردن است و نمی‌شود حسرت خورد و من هم این‌طور هستم که از هر گلی، یاد می‌گیرم و تجربه کسب می‌کنم، اما گلی که ناراحت کننده باشد، شاید گل دقیقه ۹۱ لیونل مسی باشد و فکر نمی‌کنم گل دیگری تا این حد ناراحت‌کننده باشد، چون ما خیلی خوب بازی و دفاع می‌کردیم و من هم چند سیو داشتم، اما دقیقه ۹۱ بود که ایشان لطف کردند و توپ را به جایی زدند که نباید می‌زدند. آن گل نه تنها برای من، برای ۸۰ میلیون ایرانی ناراحت‌کننده بود.


 دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال سوپرواکنش‌هایی که در ذهنش مانده را چنین بیان کرد: چنین واکنش‌هایی هم زیاد داشتم، اما به هر حال جام جهانی محفلی است که همه دنیا می‌بیند و من هم مقابل تیم بزرگ آرژانتین سیوهاس زیادی داشتم، ولی واقعا سیو هم مثل گل خوردن است و مکمل گل خوردن محسوب می‌شود و در نهایت همین‌ها باعث می‌شود که یک دروازه‌بان پخته و باتجربه شود. واقعا سوپرواکنش‌های زیادی هم داشتم، مثل گل‌هایی که خوردم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار