کد خبر: 1134495
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر،گفت: فیلم های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی اسلامشهر برای علاقمندان به هنر سینما اکران می شود.
بهاره عشقی صابر

حجت الاسلام بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر،در نشستی با خبرنگاران که در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار شد، با تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با آغاز جشن های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران میشود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر، افزود: با هماهنگی به عمل آمده با دبیرخانه مرکزی فیلم فجر، امسال فیلم های این جشنواره از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه جاری درمعرض نمایش قرار می گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۰ بهمن به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر مانند گیشه۷، آی تیکت و ایران تیک و... نسبت به تهیه بلیط فیلم های جشنواره اقدام کنند.

وی با اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: ویژه برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و با مشارکت مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی و ادارات شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام میرزاپور تاکید کرد: در حوزه برنامه های قرآنی ۲۰  کرسی تلاوت در مساجد سطح شهر، ۵ برنامه کرسی تلاوت ویژه بانوان و دو مسابقه قرآنی ویژه عموم شهروندان و بزرگ حافظان کوچک در مجموعه دارالقرآن و مساجد منتخب شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های محلات،گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی، توزیع پرچم و نورافشانی معابر، مشارکت در برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی جشن تکلیف ۱۶۰۰ دختر دانش آموز و دهها ویژه برنامه دیگر از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر است که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با مشارکت اقشار مختلف شهروندان در سطح شهر اسلامشهر به اجرا در می آید.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر،تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر با همکاری و همت مجموعه هیئات مذهبی شهرستان و با مشارکت این سازمان بزرگترین و سنگین ترین کیک تولد در شهرستان اسلامشهر به طول ۱۰۰ متر و با وزن بالغ بر یک هزار کیلوگرم تهیه و در بین شهروندان توزیع میشود.

حجت الاسلام میرزاپور با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی در سال ۱۴۰۱ ، اذعان کرد: در ردیف اعتبارات بودجه سال جاری شهرداری اسلامشهر، بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی مبلغ ۷۵ میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون قریب به ۴۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته و با توجه به اینکه فعالیت های سازمان در سال جاری ۱۷ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته، در حالیکه بودجه این سازمان کمتر از سه و نیم برابر افزایش یافته و همواره سعی شده با کمترین هزینه ها، بهترین و باکیفیت ترین برنامه ها برای شهروندان به اجرا درآید و پیش بینی می کنیم که بودجه سال آینده نسبت به سال جاری با ۲۰ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار