کد خبر: 1134478
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۱
برای نخستین بار انجام می شود:
نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در شهرستان اسلامشهر برپا می شود.
بهاره عشقی صابر

احمد بخشیان رئیس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با محوریت شرکت های دانش بنیان در حوزه های ارتوپدی و توانبخشی، هتلینگ بیمارستانی، دندانپزشکی و زیبایی در شهرستان اسلامشهر برپا می شود.
بخشیان افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های تولید کننده لوازم و تجهیزات پزشکی در سطح شهرستان اسلامشهر به مدت سه روز از تاریخ دوم اسفند تا ۴ اسفند ماه در سالن ۹ دی شهرستان اسلامشهر برپا و در معرض نمایش مسئولین ملی، استانی و شهرستانی و علاقه‌مندان این حوزه قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان تجهیزات پزشکی در شهرستان اسلامشهر فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث حمایت از تولیدات دانش بنیان، اشتغال زایی و ارزآوری بیشتر می‌شود. تولیدات برخی از شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه انحصاری بوده و هر کدام در حوزه تخصصی خود حرف برای گفتن دارند.
رییس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر گفت: مواد اولیه برخی از تولیدات این شرکت ها وارداتی و برخی از آنها نیز در داخل کشور تهیه و تولید و با کیفیت استاندارد و با قیمت مناسب تر در اختیار حوزه های مربوطه قرار می گیرد که اگر مورد حمایت قرار گیرند و بتوانند از تسهیلات ارزانتر استفاده کنند، تولیداتشان افزایش یافته و توانایی صادرات هم دارند.
بخشیان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با حضور مسئولین ملی و استانی افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف، ناحیه مقاومت سیدالشهدا اسلامشهر، اداره صمت و فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.
 اتحادیه تجهیزات پزشکی از سال ۹۳ در اسلامشهر فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و فروش مرتبط با پزشکی در ۴۰ رسته تخصصی در حال فعالیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر