کد خبر: 1126152
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
سوگواری واجتماع بزرگ هیئات مذهبی شهرستان اسلامشهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) برگزارشد.
محمدرضا عباسی

به مناسبت سالروز شهادت یگانه دخت پیامبر اسلام (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور شناساندن و ترویج بیش از پیش فرهنگ فاطمی در جامعه و به همت ستاد برگزاری مراسم فاطمیه، هیئات مذهبی شهرستان اسلامشهر در تجمعی باشکوه به عزاداری پرداختند.

در این آیین مذهبی که با حضور هیئت ها، مجامع مذهبی، آحاد مردم متدین و ولایت مدار، دسته های عزاداری و مسئولین شهرستان، در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)برگزارشد، مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،در رثای یگانه دختر پیامبر عظیم الشان اسلام و مظلومیت اهل بیت (ع) مداحی و نوحه خوانی کردند و در ادامه حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور درباره زندگی کوتاه مدت و پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و نقش جهاد تببین در جامعه سخنانی را ایراد کرد.

حضور اقشار مختلف مردم بویژه گروهها و دسته های مختلف عزاداران فاطمی که با حمل تصاویری از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حریم اهل بیت(ع) و امنیت،به همراه پرچمهای از القالب بانوی دوعالم  زینت بخش محفل سوگواران فاطمی در جوار امامزاده عقیل ابن العباس (ع) شده بود.

دانش آموزان اسلامشهری نیز با برپایی اولین دسته عزاداری دانش آموزان فاطمی از محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تا آستان امامزاده عقیل (ع) حرکت کرده و به اقامه عزا و سوگواری شهادت بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.

در سالروز شهادت بانوی ۲عالم مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر در آیین دیگری با حضور در محل آ رامستان دارالسلام  بیستمین سالگرد تدفین ۵ شهید گمنام را درجوار قبور این عزیزان سفر کرده و مدافعان کیان مقدس جمهوری اسلامی گرامی داشته و به یادمادر شهیدان دشت کربلا اشک  ماتم ریختند و عزاداری کردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار