کد خبر: 1120252
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
بزرگترین رویدادبوکس استان تهران، با رقابت بوکسورهای شهرستان اسلامشهر، برای انتخاب برترین های این رشته برگزار شد.
محمدرضا عباسی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بزرگترین رویداد بوکس استان تهران به همت موسسه فرهنگی ورزشی میهن، در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اسلامشهر برگزار شد.
در هفته پایانی این دوره ازمسابقات بوکس اسلامشهر درحضور مسئولان استانی، شهرستانی وقهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد، بوکسورهای اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات برترهر وزن با رای و نظر داوران انتخاب و معرفی شدند.
دردیدار پایانی این دوره ازرقابتها جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شیری سرپرست هیات بوکس استان،صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، کریمی رئیس هیات بوکس اسلامشهر و سید شاهین موسوی بوکسور ارزنده و المپین 2020 بعنوان میهمان از نزدیک مبارزات بوکسورها را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دادند به شرکت کنندگان در رقابتها دلگرمی داده و آنهارا تشویی کردند.
آقایان اسحاقی، حورزاده، جاوید و خانعلی از اعضای شورای شهر، میرزاپور مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ، دکتر ویسی رئیس هیات دو ومیدانی،فرید حقیقی قهرمان کاراته و مهرداد زمانی قهرمان جودو از دیگر میهمانان این رویداد بودند.
مجموعه بزرگ ورزشی میهن در راستای انجام فعالیتهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران شهرستان اسلامشهر در رویکردجدید خود که در رشته های مختلف در حال استعدادیابی میباشد، با تلاش نوروزی مدیر عامل موسسه فرهنگی و ورزشی میهن، و با بکارگیری نیروهای متخصص و بومی منطقه و شناسایی استعداد های بالقوه ورزشی طی مدت فعالیت خود در این منطقه گام موثر و نوین در پیشبرد ورزش شهرستان برداشته وخدمات ارزنده ای را ارائه و در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار