کد خبر: 1110604
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در سال‌جاری تاکنون دو هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با مسئولین جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی و نظارت بر طرح‌های اجرا شده از جمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد در خوداتکایی خانواده‌های نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای اجرای طرح‌های اشتغال‌ و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است، بیان کرد: همکاری مستمر بانک‌های عامل موجب رفع مشکلات نیازمندان خواهد شد تا آنها به سادگی در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

حسین‌نژاد به همکاری موثر کمیته امداد با جهاد دانشگاهی، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اشاره کرد و افزود: در سایه این همیاری‌ها بسیاری از خانوارهای تحت حمایت به خوداتکایی کامل رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه این نهاد نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است تا بخشی از نیاز ها و مشکلات اساسی آنها مرتفع گردد ، ادامه داد: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل اضافه کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

وی افزود: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر