کد خبر: 1103806
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خبر داد:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی در اولین جلسه کارگروه ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از واگذاری 1600 هکتار زمین به سرمایه گذاران خبر داد.
سهیلا سعیدی

ناصر فخر موحدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه  ۱۶۰۰ هکتار اراضی در اختیار سرمایه گذاران است، گفت: ۸۳۵ هکتار در حال واگذاری و ۵۵۲ هکتار هم قابل واگذاری است اما ۲۹۴ هکتار فقط به صورت عملیاتی واگذار شده است.

وی افزود: تامین زیر ساخت ها و امکانات برای طرح های تولیدی در بخش های مختلف از خواسته های اصلی سرمایه گذاران است هر چند تلاش های خوبی در این حوزه صورت گرفته اما نیازمند توجه و اهتمام بیشتری هستیم .

فخرموحدی گفت: با انجام اقدامات لازم درصدد هستیم سرمایه گذاران به صورت هدفمند در اراضی و مناطق مختلف بتوانند کار خود را آغاز کنند.

در ادامه مهدی رشیدی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر ایجاد امکانات و زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: حوزه های تامین آب و توجه به مسائل محیط زیست از مقوله های مهم در ایجاد ناحیه صنعتی است.

وی همچنین افزود: تمام تاکید ما این است صنعت در شهرک های صنعتی باید جانمایی شود و ضروریست تا از  زیر ساخت های موجود استان حداکثر استفاده را ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار