کد خبر: 1101515
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از عملکرد داور چهارم بازی امروز مقابل تراکتور گفت: عدم اجازه تعویض برای ذوب آهن در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

مهدی تارتار  در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه بازی سختی را شاهد بودیم و متاسفانه بد موقعی هم گل خوردیم که فرصت جبران هم نداشتیم.

سرمربی تیم ذوب آهن عنوان داشت: امروز شاهد ۲ نیمه متفاوت بودیم در نیمه نخست به گل دست یافتیم و با حملات احساسی تراکتور مجبور به دفاع شدیم و تا ثانیه های پایانی نیمه دوم دروازه ره بسته نگه داشتیم که روی یک اشتباه دروازه یمان باز شد و بازی مساوی شد.

تارتار اضافه کرد: با مصدومیت بازیکن ما مجبور به تعویض شدیم که تعجب می کنم داور چهارم بدلیل ورود بازیکن ما بدون اجازه وی به میدان ما را از تعویض بعدیمان محروم کرد.

وی اذعان داشت: معتقد هستم داور بازی باید طبق قانون اقدام می کرد و این تصمیم را نمی گرفت که تیم ذوب آهن را از تعویض بعدی محرون کند من در این مورد نمی دانم چه بگویم.

تارتار اظهار کرد: بازی قبل تیم تراکتور را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که سرزنان خوبی دارند و تمرین کرده بودیم تا فرصت به بازیکنان تند و تیز این تیم ندهیم.

تیم ذوب آهن با تساوی یک بر یک مقابل تراکتور با ۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر جای گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر