کد خبر: 1099225
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

اردوی تدارکاتی و آماده سازی دو هفته ای تیم فوتبال تراکتور در کمپ کارتپه گرین پارک استانبول ترکیه به پایان رسید.

 تیم تراکتور از نخستین تیم هایی بود که اردوی خارجی پیش فصل خود را از ۲۵ تیرماه گذشته در ترکیه آغاز کرد و طی آن قربان بردیف در کنار دیگر اعضای کادر فنی با انجام تمرینات آماده سازی و هماهنگی، توانایی های بازیکنان در پست های مختلف را به دقت زیر نظر گرفتند و ضمن شناسایی نقاط ضعف تیم، با جذب بازیکنان داخلی و خارجی، نسبت به ترمیم نقاط یاد شده اقدامات لازم را انجام دادند.

تیم فوتبال تراکتور در این اردوی ۱۵ روزه دو بازی تدارکاتی و چند بازی درون تیمی نیز انجام داد که حاصل آنها نتیجه یک بر صفر مقابل تیم قطری و ۶ بر سه مقابل تیم غنایی بود.

حضور ارطغرول ساغلام سرمربی فصل قبل تراکتور و همچنین پدر سردار آزمون در محل اردوی این تیم در ترکیه از نکات جالب توجه آن بود.

کاروان تیم تراکتور فردا سه شنبه از طریق فرودگاه امام وارد تهران می شود و پس از استراحتی کوتاه، عازم ایفمارک خواهند شد تا از بازیکنان تست های پزشکی لازم گرفته شود.

طبق قرعه کشی انجام شده، ۲۱ مردادماه جاری تراکتور در نخستین هفته لیگ بیست و دوم در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می رود.  

تراکتور تاکنون و در مدت زمان سپری شده از نقل و انتقالات تابستانی آریا برزگر، پوریا آریاکیا، حجت حق وردی، رضا اسدی، رضا کاخساز، رضا یزدان دوست، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی، صفا هادی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا عباسی، مرتضی خراسانی، مهدی هاشم نژاد، میلاد کر و گوستاوو را به طور رسمی به خدمت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر